torsdag 30 april 2015

Kort och snabbt

Slänger in ett inlägg för att bevisa för mig själv att jag kan skriva ett kort inlägg någon gång i stället för att gå och samla på mig massa.

Senaste träningspasset var också nämligen kort och snabbt. 40-20 på tempocykeln, på trainern. Har inte kört 40-20 det här året och gick in i passet med målet att köra så hårt jag kan och på högre watt än vad jag har haft på mina EB intervaller. Jag är nöjd med passet, gillar korta hårda moment. Det är skönt att känna att man kan pressa sig. Det är väl det cyklingen handlar om, att kunna pressa sig. För att kunna pressa sig behöver man träna på att pressa sig. Kanske är det jag behöver träna mer på?

Är på väg till jobbet, sent pass idag. Imon är jag ledig och fyller år. Som present till mig själv ska jag ge mig ett G1 pass och mys med familjen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar